ورود به آدرس جدید سایت هات بت (Hotbet) سایت دنیا جهانبخت

سایت هات بت

سایت هات بت توسط دنیا جهان بخت مدل و سلبریتی ایرانی مدیریت می‌شود. دنیا جهان بخت یکی از ثروتمندترین سلبریتی های ایرانی است که ثروت خود را از راه تبلیغ سایت هات بت به دست آورده است. سایت هات بت یکی از سایت‌های شرط‌بندی ایرانی است.

دنیا جهان بخت پس از رابطه با داوود غفاری سایت شرط‌بندی خود را با نام سایت هات بت راه‌اندازی کرد. دنیا با سلبرتی های دیگری مانند ساسی مانکن، امیر تتلو، مهراد جم و .. رابطه داشته است. دنیا جهان بخت یکی از معروف‌ترین سلبریتی های اینستاگرام است و اینستاگرام دنیا جهان بخت بیش از ۱۵ میلیون دنبال کننده دارد.

بیوگرافی دنیا جهان بخت مالک سایت هات بت و همسرش


hot bet

دنیا جهان بخت متولد 30 آبان 1368 در تهران ، و چهره جنجالی اینستاگرامی است.او فارغ‌التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد مرکز است و از مسیر فتومدلینگ شروع کرد. سپس مدتی در ترکیه ساکن بود و حالا در انگلستان زندگی می‌کند.

دنیا با نام اصلی زهرا جهان بخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهان بخت چند سالی است فوت کرده است.

سال 1386 وقتی 18 ساله بود با حضور در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و انتشار عکس‌های خود بسیار موردتوجه قرار گرفت و در مدتی کمی هزاران دنباله کننده پیدا کرد.در این زمان اولین ایده سایت هات بت به ذهنش رسید.

او فعالیت خاصی نداشت و صرفاً عکس‌های خود را منتشر می کرد که ازقضا در آن دوره این تصاویر خیلی زود دست‌به‌دست شده و شناخته می‌شود.

صاحب سایت هات بت آن زمان گفت:

با پایان یافتن تحصیلات در ایران ، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردیم  خداروشکر خانواده‌ام اوضاع مالی خوبی دارند و منو همیشه ساپورت می‌کنند. قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالی است در نوبت بررسی سفارت این کشور هستم.

دنیا جهان بخت صاحب سایت هات بت کیست؟


او در در مصاحبه با سایت هات بت می‌گوید:

قهرمان زندگی من مادرم  هست ، ایشالله همیشه سالم و سلامت باشه و سایه‌اش بالاسرم باشد ، سلامتی مامانم همه‌چیز زندگی‌ام است.

ماجرای شهرت وی از یک عشق عجیب‌وغریب و جنجالی  در فضای مجازی شروع شد.

او ابتدا با انتشار عکس‌هایی از ساسی مانکن (خواننده) به وی ابراز علاقه کرد اما درنهایت بعد از بی‌اعتنایی این خواننده ، کلیپی از خودکشی خود را انتشار داد. او دریکی از ویدیوهای خود در حال خودکشی با روسری بود، ویدیویی که میلیون‌ها بار دیده شد و حتی رسانه داخلی به آن واکنش نشان دادند.

دنیا جهانبخت
دنیا جهانبخت با لایو اینستاگرامی سعی بر خفه کردن خود با روسری برای ساسی مانکن کرد

با این شوی عجیب پیج اینستاگرام وی محل حضور هزاران نفر برای بحث‌وجدل و شوخی بود تا به‌یک‌باره فالوورهای این چهره نوظهور و صاحب آینده سایت هات بت میلیونی شود.

بعد از مدتی در بحبوحه این جریان طلا گلزار مدل ایرانی ساکن دبی با انتشار ویدیوی از خود و ساسی مانکن این ماجرا را وارد مثلث عشقی کرد.

دنیا جهان بخت که حالا وارد یک کارزار عشقی شده بود با فالوورهای خود و حمله به پیج طلا گلزار مدتی نقل محافل شد و حتی خبر آن در روزنامه‌ها هم به چاپ رسید.

مدتی بعد ساسی مانکن با ارسال دسته‌گلی سعی در آرام کردن این دختر داشت اما درنهایت عشق دنیا جهان بخت صاحب سایت هات بت سرد شد و ماجرا پس از مدت‌ها از التهاب افتاد.

عکس بیوگرافی دنیا جهان بخت،سایت هات بت


رابطه با برایان اعتماد

دنیا جهان بخت چند ماه بعد از ماجرای عشقی خود با انتشار عکسی نصف و نیمه در کنار پسری اعلام کرد نامزد کرده و رابطه جدیدی را شروع نموده است.

بعداً کاشف به عمل آمد این پسر برایان اعتماد وکیل و تاجر بین‌المللی است که شرکت تحت نظر وی به غول املاک جهان معروف است که مدتی پیش هم قرار بود در مزاید فدراسیون فوتبال ، تیم استقلال تهران را بخرد.

صاحب سایت هات بت می‌گوید:

من که شوکه هستم… باید بگم که آشپزیم خوبه و وقت‌هایی که روحیم روبه‌راه باشد آشپزی می‌کنم و غذای مورد علاقه ام ماکارونی، فسنجان و قورمه‌سبزی است. آرزوهایم مادی نیست ، اول سلامتی مامانم رو می‌خواهم و دومین آرزویم رسیدن به کسی که دوستش دارم و آخرین آرزویم آرامش هست به نظرم تنها چیزی که همه توی زندگیشون نیاز دارند زندگی توأم با آرامش است

اگه می تونستم یک قسمت از زندگیمو پاک‌کنم اون قسمت از زندگیم هم فوت پدرم بود، کاش می تونستم جلوی اون اتفاق رو بگیرم.قشنگ‌ترین لحظه زندگیم هم لحظه‌ای بود که ساسی مانکن اون دسته‌گل رو برام فرستاد شاید باورتون نشه قشنگ‌ترین لحظه زندگی من این بود.

صاحب سایت هات بت در ادامه اضافه می‌کند:

به فوتبال خیلی علاقه دارم ، تیم موردعلاقه داخلی من استقلال است و در تیم‌های خارجی هم طرفدار بارسلونای اسپانیا هستم

این چهره اینستاگرامی که حالا بیش از 15/3 میلیون فالوور دارد ، اغلب با شرکت‌های تبلیغاتی کار می‌کند و هر بار از کادوهای لاکچری نامزد اش رونمایی می‌کند

آدرس اینستاگرام دنیا جهانبخت

ماجرای دنیا جهان بخت و اشکان اشتیاق (سایت هات بت)


دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق سایت هات بت

دنیا جهان بخت سپس به دایرکت اشکان اشتیاق پیام داده و به او اظهار محبت می‌کند، اشکان اشتیاق هم سریعاً به این موضوع واکنش نشان داده و پیام‌های او را در صفحه‌اش منتشر می‌کند. نام دنیا جهان بخت دوباره بر سر زبان‌ها می‌افتد و او در پیامی دیگر آقای اشتیاق را تهدید می‌کند. اشکان اشتیاق گفته بود: از دست این‌چنین افرادی به خدا پناه می‌برم!

بلاک شدن دنیا جهان بخت صاحب سایت هات بت توسط بهرام افشاری


دنیا جهان بخت در یک ویدیو نسبت به بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت انتقاد کرده بود. او در ویدیویی گفت: من به پیج اینستای بهرام افشاری رفتم و متوجه شدم مرا بلاک کرده است. مگر من چه‌کار کردم؟ چرا همه این‌قدر با من بد هستند؟ بهرام افشاری هیچ واکنشی به این قضایا نشان نداد

ماجرای دنیا مدیر سایت هات بت و امیر تتلو


دنیا جهانبخت و تتلو سایت هات بت

دنیا جهان بخت در سال 98 با یک شوی جدید سعی در ارتباط عاشقانه با امیر تتلو داشت و چندین بار علنی به او ابراز علاقه کرد که بازهم شوی جدیدی بود.

درنهایت با سناریوی ساختگی و کسب شهرت چندین کلیپ از دیدار این دو نیز منتشر شد و بعد از کسب چند هزار فالوور دیگر این ارتباط هم به بایگانی رفت.

عشق دنیا جهان بخت مدیر سایت هات بت به مهرداد جم


دنیا جهانبخت و مهرداد جم سایت هات بت

از 28 مهرماه 1399 دنیا جهان بخت از عشق جدید خود با صورتی مخفی رونمایی کرد که مشخص شد او کسی جز مهرداد جم خواننده ایرانی نیست.

با انتشار این عکس‌ها ، مسعود جهانی آهنگساز مشهور مهرداد جم با انتشار بیانیه‌ای رسماً از این خواننده اعلام جدایی کرد تا فعالیت خودش در ایران دچار مشکل نشود.

با بررسی ارتباطات دنیا جهان بخت در چند سال گذشته کاملاً مشخص است این نوع روابط طبق یک سناریو قبلی نوشته‌شده پیش می‌رود

دنیا جهان بخت صاحب سایت هات بت چگونه مشهور شده؟


دنیا جهانبخت سایت هات بت

دنیا جهان بخت هنر خاصی ندارد، تحصیلات آن‌چنانی هم ندارد. او در ابتدا حضور کمرنگی در دنیای مد داشت و به‌عنوان مدل پوشاک و میکاپ آرتیست فعالیت می‌کرد، نقطه اوج شهرت او زمانی بود که برای عشق ازدست‌رفته‌اش (ساسی مانکن) اظهار ناراحتی می‌کرد. او ویدیوهای زیادی منتشر کرد و به‌سرعت دیده شد، شمار دنبال کننده‌های او به طرز عجیبی به 3 میلیون نفر رسید خودکشی دنیا جهان بخت با روسری

همسر دنیا جهان بخت صاحب سایت هات بت


او در حال حاضر به صورت تنها زندگی می‌کند و با کسی رابطه ندارد.

رابطه دنیا جهانبخت صاحب سایت هات بت با مونتیگو ؟


دنیا جهانبخت و مونتیگو سایت هات بت

فرشید امیرشقاقی که نام مونتیگو شناخته می شود، خواننده و اسپانسر چهره های مشهور خارج نشین است.

دنیا جهان بخت صاحب سایت هات بت


او اکنون یکی از معروف‌ترین بلا گرهای دختر ایران است که در خارج از کشور و بدون نظارت در حال کسب درآمد است به‌طوری‌که گویی با امیر تتلو و سحر قریشی برای کسب درآمدهای بیشتر در رقابت هستند.

هزینه زایمان دنیا جهانبخت


دنیا جهان بخت صاحب سایت هات بت به‌تنهایی نوزادش را در گران‌ترین بیمارستان زنان و زایمان انگلیس یعنی بیمارستان پورتلند به دنیا آورد. او بیش از ۳۴ هزار پوند یعنی نزدیک یک و نیم میلیارد تومان خرج زایمانش کرده است.

بیمارستان پورتلند واقع در شهر لندن یک بیمارستان خصوصی است که مجلل‌ترین سرویس‌ها را برای مادر و نوزاد دارد. این بیمارستان آن‌قدر بزرگ است که دو ساختمانش با یک پل به هم وصل می‌شوند. هزینه هر یک‌شب ماندن در اتاق‌های آن ، بسته به خدماتی که درخواست کنید، حدود ۷ تا ۸ هزار پوند می‌شود. دیده‌شده بعضی‌ها تا بیش از نیم میلیون پوند خرج اقامتشان در آنجا کرده‌اند.

خدماتی مثل سرویس بیست‌وچهارساعته، صبحانه و وسایل راحتی برای همسر، فیزیوتراپی و معاینه تا شش هفته بعد از زایمان، و حتی کادو برای کودک در آنجا ارائه می‌شود. حتی یک مسئول خرید شخصی هم خواهید داشت تا خرید های روزانه شما یا هر چیز دیگری که می‌خواهید را برایتان بخرد. شام برایتان خرچنگ و صدف سرو می‌شود، حتی خبر زایمانتان را می‌توانید در مجله تایمز اعلام کنید. یکی از عجیب‌ترین خدمات این بیمارستان عکاسی است که هرسال تا زمانی که فرزندتان ۱۸ ساله شود، ادامه دارد. اگر پول اضافه‌تری هم داشته باشید با پرداخت بیشتر می‌توانید تندیس  دست و پای نوزادتان را به شکل طلا، نقره یا برنز داشته باشد.

او پس از گذشت حواشی بسیاری در خصوص  ازدواجش ، تنها زندگی کرده و آرتام پسرش را به‌دور از مهراد جم بزرگ می‌کند.

سوالات متداول درباره دنیا جهانبخت و سایت هات بت

  • آیا سایت هات بت لایسنس بین المللی دارد؟
    خیر سایت هات بت یک سایت ایرانی است که زیر مجموعه سایت های امیر شقاقی است.
  • دنیا جهانبخت چقدر فالوور دارد؟
    بیش از ۱۵ میلیون فالوور دارد.
  • مدیر سایت هات بت در کدام شهر به دنیا آمد؟
    تهران
  • جنجالی ترین رابطه دنیا با چه کسی بود؟
    رابطه با مهرداد جم و ساسی بدون شک پرحاشیه ترین رابطه های دنیا بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *